סוגי אריזות קרטון

יש מגוון רחב של סוגי אריזות קרטון ולמעשה המבחר הזה נותן לתעשייה ולעולם העסקים לקבל בדיוק את מה שהוא צריך. אריזות אלו מהוות את כל השגרה שלנו מהתרופות שאנו רוכשים ועד המזון שאנו צורכים ולמעשה הן מהוות חלק ניכר מהעמידות של המוצר בכל הדרך שלו אלינו.

למה צריך כל כך הרבה קרטונים?

אחד מהמוצרים הכי בסיסיים בחיינו הם אריזות קרטון. למעשה אין להם תעשייה מוגדרת כי הם משולבים פשוט בהכל. מתעשיית המזון ועד תעשיית הברזל, מתעשיית הפלסטיק ועד תעשיית הרהיטים ולמעשה הרשימה עוד ארוכה וחולשת כמעט על כל תחום. הסיבה לכך שיש מגוון רחב של קרטונים היא שיש לכל צורך פרמטרים שונים שבהם האריזה צריכה לעמוד: חלק מהקרטונים צריכים להיות גמישים, חלק מהקרטונים צריכים להיות יותר קשיחים וכולה.

סוגי אריזות קרטון

  • את הקרטון הכי מוכר אנו מכירים טוב מאוד מתחומים רבים והוא הקרטון הגלי. כיום קרטונים אלו מגיעים בשכבה גלית אחד ויש אפילו שלוש שכבות באותה אריזה וכך למעשה ניתן לקבל קרטונים עמידים ביותר לצד קרטונים יותר דקים שמתאימים למוצרים קטנים יותר. השכבה הגלית מאפשרת ליהנות מבלימת זעזועים טבעית של הקרטון כאשר השכבה הזו מכילה אוויר כלוא, וכך למעשה יש גמישות מסוימת לדופן החזקה.
  • קרטון שטנץ הוא למעשה קרטון שעבר במכונת שטנץ, שהיא מכונת חיתוך שמצליחה לעצב את הקרטון כפי שרוצים בדיוק רב. המכונה מכילה כלי חיתוך דקים ביותר וכך למעשה ניתן גם לחתוך וגם לקפל את הקרטון כפי שרוצים, וכך למעשה הקרטון מקבל את צורתו המרובעת או למעשה כל צורה שנרצה להקנות לו.

הכירו את הקרטונים הגמישים

קרטון פריך יכול להישמע לכם כמו קרטון רעוע ולמעשה כשתגעו בו תבינו שהוא לא קשיח כמו שאר הקרטונים. עם זאת, השימוש הזה יכול להיות איכותי יותר לציוד קל כיוון שהוא שוקל הרבה פחות מקרטון דחוס, הוא גמיש יותר ונוח יותר לנשיאה או לאחסון. גם קרטון דופלקס נחשב לקרטון גמיש ביותר והוא הקרטון הדק שמשתתף באריזת מוצרים כמו משחות שיניים או תרופות.

כתיבת תגובה