קרטון לאריזת נוזלים

אנו משתמשים בקרטונים לאריזת נוזלים הללו פעמים רבות אך אנו לא תמיד מפנימים עד כמה זה לא מובן מאליו שקרטון יכיל נוזלים. את קרטוני החלב שאתם קונים אתם תעריכו הרבה יותר אחרי שתקראו את המאמר הזה ותבינו כמה מחשבה מושקעת בהם.

הקרטונים שמאחסנים נוזלים לטווח ארוך

יש לא מעט סוגים של קרטונים שונים שמשמשים למגוון רחב של שימושים. הקרטונים מספקים מארז למעבר דירה, הם מספקים אריזות למוצרי אלקטרוניקה ומהווים הגנה חשובה במיוחד, הם יכולים להיות פריכים יותר ולהתאים לאריזות של מוצרים קלים יותר והם יכולים להיות גם דקים מאוד ולהתאים לתרופות. עם זאת, קרטון הכי מיוחד זה מהקרטונים האלו שמתאימים לאריזה של נוזלים, כאשר המפורסם ביותר הוא החלב, אך יש גם קרטונים שמאחסנים יינות, יוגורט ועוד.

קרטונים למעבר דירה
קרטון למעבר דירה – אחסון נוזלים

מה הדרישות לקרטון לאריזת נוזלים?

  • קרטונים לאריזת נוזלים חייבים להיות עמידים מספיק. יש כמה סוגים של קרטונים וניתן לבחון אותם לפי מספר החברות שמשווקות חלב כדי להבין מה הבדלים. יש קרטונים קשיחים יותר ויש קרטונים גמישים יותר, כאשר ניתן למנות גם את ההבדל בעובי ולא רק בסוג הקרטונים עצמם. עם זאת ,תמיד הקרטונים יהיו עמידים מספיק כדי להגן על המוצר לאורך זמן, לפחות עד שיגיע לצרכן, וזה כולל עמידות לנפילות ולזעזועים.
  • הקרטון חייב להיות הרמטי לחלוטין, גם מהקיפולים שלו שמודבקים זה לזה כיאה לכל סוגי הקרטונים ובעיקר בפתח שלו. כדי שהאיטום שלו יהיה עמיד לאורך זמן וכדי שהנוזלים שבתוכו יישארו איכותיים, יש צורך לצפות אותו בחומרים מיוחדים כאשר לרוב מדובר בפולימרים כמו פוליאתילן או ציפוי אלומיניום. ציפויים אל וגם מבודדים אותו מבחינה תרמית.

מה היתרונות של אריזות נוזלים קרטון?

קרטונים לאריזות נוזלים מאפשרים לכולנו שימוש הרבה יותר נוח. במקם לאחסן את שקית החלב בתוך מעמד ייעודי, ניתן להציב אותו ממש כמו שקנינו אותו ובכל האחסון הרבה יותר נוח. כמו כן, המזיגה של הנוזלים הרבה יותר נוח ויציבה, ולראייה לכך חלק גדול מהישראלים מעדיפים להוסיף עוד שקל כדי ליהנות מחלב בתוך קרטון. כמו כן, ייצור קרטונים לאריזת נוזלים יותר זול מבקבוקים וכך המחיר יורד משמעותית כיתרון לצרכן.

 

 

כתיבת תגובה